Select Page

Цікавитесь, як залучити трафік до свого інтернет-магазину?

Пошук спосіб заохотити споживачів купувати у вас, на відміну від добре відомих роздрібних торговців, може бути складним, навіть якщо у вас є саме те, що клієнти потребують, коли вони це потребують.

У цій статті ми склали список найпопулярніших способів збільшення трафіку електронного магазину, щоб ви могли спиратися на ваш поточний успіх і почати конкурувати з “великими людьми”.

1. Інвестування в Google AdWords

 

Один із найшвидших способів залучення трафіку на ваш комерційний сайт – заплатити за це. На щастя, навіть люди з обмеженим бюджетом можуть дозволити собі заплатити за певну рекламу за допомогою Google AdWords.

 

 

 

 

 

 

Google AdWords – це метод реклами “плата за клік”, призначений для залучення більшої кількості людей до вашого комерційного сайту. Це означає, що вам потрібно платити за ваше оголошення лише коли хтось натискає його, переглядає ваше відео або цікавиться вашим бізнесом.

Існує кілька способів скористатися цією рекламною стратегією:

  • Покажіть вашу рекламу комерційного магазину в результатах пошуку Google
  • Розмістіть текстові або банерні оголошення у Gmail, на веб-сайтах або в додатках
  • Показуйте відеорекламу на YouTube і націлюйте свою аудиторію на основі їхніх інтересів або даних про демографічні показники, зокрема віку та місцезнаходження.
  • Рекламуйте додаток свого інтернет-магазину на пристроях Android та iOS

Необхідно належним чином відстежувати ефективність рекламних кампаній та оптимізувати їх, щоб підвищити рентабельність інвестицій. У деяких випадках Google Analytics не може ідентифікувати ваші кампанії, що робить їх менш ефективними. Для правильного відстеження оголошень можна додати параметри UTM до URL-адреси цільової сторінки.

Нарешті, встановіть ваш бюджет на “плату за клік”, перш ніж розпочати діяти, отож ви ніколи не перевищите свій бюджет.

2. Преміум контент

 

Публікація послідовного, цінного та всеохоплюючого корисного контенту забезпечує велику кількість трафіку на вашому комерційному сайті. На жаль, хоча 92% контент-маркетологів вважають, що зміст блогів є важливим елементом успіху бізнесу, лише половина з них має встановлений метод створення контенту на своїх веб-сайтах.

Ваш магазин не тільки про продаж продуктів і послуг. Фактично, більшість споживачів шукають більше, ніж просто роздрібний магазин для покупки.

Саме тому початок WordPress блогу – це чудовий спосіб надати своїм клієнтам більше того, що вони хочуть. Крім того, чудовий контент дає клієнтам причину повертатися до вашого магазину неодноразово.

Подумайте над публікацією відгуків про продукти, туторіалів, новин та інших інформаційних статей, які заохочують людей відвідати ваш сайт. Крім того, переконайтеся, що ваш контент зацікавлює. Людям подобається знаходити вміст, який має для них значення, особливо коли це пов’язано з їх рішеннями про покупку.

3. Використання SEO

 

Якщо ви збираєтеся додати створення контенту у свій загальний маркетинговий план, щоб збільшити комерційний трафік, важливо зрозуміти роль SEO, що допомагає збільшити трафік на вашому сайт.

SEO – маркетингова тактика, яка допомагає “знайти” ваші сайти в результатах пошуку людей, зацікавлених у тому, що ви пропонуєте.

Коли мова йде про SEO, є забагато всього, щоб зрозуміти заразом. Проте, зосередившись на основних принципах, ви почнете в правильному напрямку.

Перегляньте наступне:

  • Додайте ключові слова, пов’язані з вашим магазином, у контент вашого блогу
  • Включіть зовнішні посилання у ваш контент, вказавши відповідних фахівців у вашій галузі
  • Створіть сітку внутрішніх посилань, щоб Google індексував весь ваш сайт
  • Створіть sitemap та надішліть його великим пошуковим системам
  • Включіть описи з ключових слів на всі зображення продуктів
  • Напишіть детальні мета-описи
  • Оптимізуйте свій веб-сайт, щоб відтворювати його на максимальних швидкостях
  • Створіть посилання із високоякісних сайтів, які вказують на ваш контент

Затрачаючи час, щоб виконати навіть деякі з цих SEO-підказок допоможе вашому контенту досягти вищих результатів в пошукових системах і залучити трафік до вашого інтернет-магазину.

4. Запуск зворотньої програми

 

Запуск реферальної програми – це простий спосіб використовувати існуючих клієнтів та залучати трафік на ваш комерційний сайт. Наприклад, Evernote пропонує користувачам запропонувати друзям зареєструватися в обмін на безкоштовні преміум-послуги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заохочуйте своїх поточних клієнтів та читачів блогу ділитися своїми улюбленими продуктами з друзями та сім’єю за допомогою електронної пошти та соціальних мереж. Натомість дайте їм знижки або безкоштовну доставку на майбутні покупки, безкоштовні подарунки або навіть кредит для використання при наступній покупці з вами.

5. Створення гостьових блогів

 

Тоді створення вбивчого контенту на своєму комерційному сайті необхідне, щоб залучати вірних клієнтів і приваблювати нових людей натиснути на ваш сайт, не варто також недооцінювати силу публікацій гостьових блогів щодо залучення трафіку.

Візьмемо, наприклад, SitePoint. SitePoint, призначений для надихання, інформування та залучення веб-спільноти, рекомендує фахівцям у своїй галузі відкрити гостьові блоги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якщо гостьовий блог опублікований, ви зазвичай отримуєте посилання, що повертає людей на ваш веб-сайт. Крім того, ви, можливо, навіть зможете додати один або два зворотні посилання у контенті, які після натискання залучають тих, хто зацікавлений у вашому інтернет-магазині.

Незважаючи на те, що це довгий спосіб залучення трафіку до вашого інтернет-магазину, він допомагає встановити вас як авторитет у вашій галузі, розповсюджує інформацію про ваш інтернет-магазин і розкриває ваш бренд аудиторії, яку ви, можливо, ніколи раніше не охоплювали.

6. Email маркетинг

 

Не варто дивуватися тому, що створення цікавого електронного листа – це один з найефективніших способів залучення трафіку до вашого інтернет-магазину.

Одна з найбільших помилок, яку ви можете зробити як власник інтернет-магазину, – це сфокусуватись на залученні нових клієнтів настільки, що ви забуваєте про всіх інших.

Ви можете запускати кампанії електронної пошти, націлені на нових клієнтів, які ніколи раніше не купували у вас, існуючих клієнтів, які раніше купували у вас, і навіть втрачених клієнтів, які покинули свої покупки.

Використовуючи OptinMonster, ви можете створити персоналізовану маркетингову кампанію, яка відповідатиме потребам окремих користувачів. Наприклад, ви можете заохотити нових відвідувачів зареєструватися у вашому списку, націлюватись на існуючих клієнтів з індивідуальними рекламними кампаніями та навіть спонукати втрачених клієнтів завершити свої операції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наприклад, Скотт Уіден використовує ексклюзивну технологію OptinMonster Exit-Intent, щоб переконати тих, хто хоче залишити веб-сайт продовжувати роботу та здійснити покупку за допомогою наданої 10% знижки.

Якщо ви можете переконати клієнта, який має намір залишити ваш сайт, завершити покупку, то шанси стають вищі, що вони залишить хороший відгук на вашому сайті, поділяться улюбленими продуктами у своїх соціальних мережах або навіть братимуть участь у вашій зворотній програмі, і усе це допоможе привернути додаткових людей до вашого магазину.

7. Відеовміст + Соціальні мережі

 

Використання відео зростає, і платформи соціальних мереж добре знають про це. Більше того, цього року Facebook скасовує заборону на попередньо відібрані оголошення у відеоматеріалах, розміщених на каналах Facebook.

І, хоча це може не підходити звичайним користувачам Facebook, правда в тому, що Facebook, безумовно, націлюється на щось.

Ось кілька вражаючих фактів про силу Facebook, які можуть вас закликати розпочати відеорекламу прямо зараз:

  • Очікується, що онлайн-відеореклама займатиме більш ніж 80% загального обсягу інтернет-трафіку до 2020 року
  • Більше 67% рекламодавців Сполучених Штатів проводять відеорекламу в Facebook
  • Facebook є каналом соціальних мереж номер один для відеоматеріалів
  • Відеовміст на Facebook отримує на 135% більше відкликів, ніж зображення
  • 4x – як багато споживачів стверджують, що вони скоріше б подивилися відео про товар, ніж читали про нього

І це тільки Facebook.

Майте на увазі, що YouTube і Twitter наздоганяють Facebook, коли мова йде про підвищення обізнаності про бренд, зв’язування з потенційними клієнтськими базами та збільшення трафіку вашого інтернет-магазину.

Ми сподіваємось, що ці перевірені методи допоможуть вам збільшити трафік вашого інтернет-магазину і, зрештою, збільшити продажі.

Щоб проаналізувати, як працює ваш комерційний сайт, обов’язково ввімкніть “Відстеження покращеної електронної комерції” на своєму сайті. Якщо ви хочете отримати додаткову допомогу для збільшення обсягів продажу, можливо, ви захочете ознайомитись з аналізом та оптимізацією послідовності конвертацій комерційного магазину. І не забудьте слідкувати за нами для отримання додаткових підказок та порад щодо електронної комерції.